Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Margareta Dahl - 27 januari 2011 18:31

Vill tacka Er alla som hört av sig via mail, telefon eller i min gästbok!

Ni är alla så snälla och vänliga och deltar verkligen både i min sorg efter Ida och i kampen för valparna.  Jag uppskattar verkligen all medkänsla jag får.

Om en liten stund skall jag åka till valparna och ta natten.  Vi skall börja tilläggsmata även de valpar som får modersmjölk för säkerhets skull.  Förmodligen kommer de att tycka att modersmjölksersättningen smakar illa, så jag har laddat upp med A-fil.  Fil med lite druvsocker brukar gå bra.

Och i morgon har Barbro lovat följa med - då skall vi försöka få Drutten att dia och att ge de andra mat i nappflaska.

Det brukar inte vara så lätt i början men Barbro har stor erfarenhet av sån´t efter alla valpar hon fött upp genom åren, så jag hoppas vi lyckas.  Då finns det större chans att valparna får i sig tillräckligt för att börja öka i vikt i stället för att gå ner.

Ovido - Quiz & Flashcards